Tuesday, October 12, 2010

suria fm!!

hello dear...

okey lepas habis kelas online JRN kami lepak kat cafe. tgh2 makan, ada budak laki dari mechanical engeenering duduk kat sebelah awatif. isu nye di sini adalah kami telah memulakan perkenalan mesra mungkin krn kami dari fakulti yang berbeza. awatif bukan main seronok berbual dengan mereka di ikuti dengan sabturia. tak banyak yang kami bualkan selain mengimbau yang budak mereka selalu bergaduh dengan budak masscomm dlu.

and then kami pergi balik ke fakulti semula. di sana ada krew suria fm datang sempena program "Santai Cruise". kami dapatla gudybag. and then farihin dapat hadiah tabung pos malaysia sbb dia berjaya jwb soalan yang diberikan oleh krew terbabit. lawak kan!hahaha.

sekarang kami tengah fikir samada nak jopin aktiviti diorang jalan2 KL yang hanya RM10 jer. bus yang akan dinaiki pun menarik iaitu double decker. ada ruang terbuka pulak kat bumbung bus tuh. ha! tu la yang menarik perhatian kami. mungkin kami akan pergi sambil2 tuh excited juga tunggu nak pergi Singapura sbb en faizal kami bagi tau yang semua bdk JRN akan ikut.tak sabar nak unite dengan bdk JRN bersama lectrrnya!

ok la..mlm nnti up date lagi.bye!!

No comments:

Post a Comment