Monday, October 11, 2010

penat!!

hello kepada En Faizal...
di sini, hari ini, saya nak bagi tau yang saya penat sangat sbb hari nie je ada 2 test yang salah satu darinya merupakan final. memg tak tido malam la..eh tipu cikit!hahaha.tido la juga tapi 2 jam setengah je dan masa saya dari hari jumaat lepas hingga la pagi tadi asyik membaca buku yang banyak nye chapter. huh! seronok gak..huhuhuh..

sekarang ni pulak saya sedang buat translation untuk subjek feature writing memng penat sbb kene translate 3 page tau! dengan otak yang dah tak terkira penatnya berfikir dan memerah otak saya gagahi juga demi meniti sebuah kejayaan. CEHWAH! hahahaaha.

kini saya telah selesai buat transkation maka tiba lah pula giliran nak update blog sbb esok dah last kan.. cerita hari nie kira boleh lah kan sebagai update blog tapi ni special hanya untuk en. fazal.hahahahaa.

by the way, blik nie ingat nak tido jap. then sambung buat keje mana yang patut. walaupun ini minggu terakhir lectrr tapi memg memenatkan dan menyeronokkan!! chaiyok2 hakiyah!!:p:p

No comments:

Post a Comment